Pagina's

zondag 21 december 2014

Laatste freubels van het jaar


Vandaag heb ik echt alle freubelspullen opgeborgen, maar voor ik dat deed heb ik nog snel deze 2 'decolaars' gemaakt. Het zijn twee kandelaars die niet echt meer geschikt waren om er een kaars in te zetten. Ze staan niet al te stevig meer op de voet en één kandelaar heeft een kromme bovenkant. Kortom te gevaarlijk om er een brandende kaars in te zetten. Om ze nou weg te gooien is ook weer zonde dus ben ik op zoek gegaan om er toch iets leuks van te maken, hieronder de benodigdheden en de werkbeschrijving.

Benodigdheden:
Twee kandelaars
4 takken met kunstfruit
Piepschuim bollen
Kerstballetjes
Sneeuwsterren
Kerst decoratie
Lijmpistool

Werkbeschrijving:
De kandelaars zaten helemaal onder het kaarsvet, dit heb ik verwijderd door er een heat tool op te zetten. Wel voorzichtig ivm verbranden van het hout
Beplak de 2 piepschuim bollen met sneeuwsterren en zet deze bovenop de kandelaars vast
Steek het sierfruit vast in de piepschuim bol
Versier de bol met kerst decoratie en zie hier de 'decolaars'


Langs deze weg wil ik jullie hele fijne kerstdagen wensen en voor 2015 een creatief freubeljaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten