Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Kerstkrans ice blue


Het is nog een beetje vroeg maar wil je na de Sint gelijk de kerst inrollen dan kan je niet vroeg genoeg beginnen met de voorbereidingen. Nou zie ik op internet zoveel leuke ideetjes en daar haal in mijn inspiratie vandaan die ik dan weer deel met mijn volgers ;-)

Benodigdheden:
Kerstballen klein wit, zilver glans en mat, een grotere maat mat zilver
IJsblauwe foam bloemen
Witte vlinders
Glitter witte bladeren
Zilveren spiraal versieringen
Lijmpistool
Piepschuim krans

Werkbeschrijving:
Zet als eerste een aantal glitter bladeren vast op het piepschuim
Vervolgens de ijsblauwe bloemen verdelen over de ring
Opvullen met kleine en grote kerstballen, ik heb de ringetjes eraf gehaald
Zet heir en daar een spiraal versiering tussen de bloemen
Als laatste verdeel je de 4 witte vlinders over de krans 
Voila!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten