Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

Kerstkrans goud met zilver



Het begint langzaam overal kerst te ademen, al is Nederland  er nog niet over uit welke kleuren de Pieten krijgen. Hier zijn de winkeliers al druk doende hun schappen te vullen met de meest glanzende glitter meuk wat er maar bestaat. Ook ik moet bekennen dat kerst toch wel mijn tijd is, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb zelfs mijn kinderen bestookt met het kerst virus. Van de week kwam ik de kringloop binnen, ik kreeg het spontaan warm, hoorde de belletjes al bij iedere stap die ik zette richting de tafel met kerstspullen. Als een malle begon ik te graven in alle bakken en ik heb er heel leuke spulletjes weten uit te dreggen. Ik kwam thuis als een glitterbol, mijn huis zit onder de glitters en ik voel me net Tinkerbell! Laat ik dan maar snel vertellen hoe ik deze krans heb gemaakt, alles komt van de kringloop, behalve de piepschuim krans.

Benodigdheden:
Zilveren en gouden ballen groot en klein
Piepschuim krans
Gouden kralenketting
Witte glitter bladeren
Zilver kleurige peertjes
Engeltjes
Lijmpistool

Werkbeschrijving:
Wikkel een kralenketting om de krans en zet deze vast
Verdeel de grotere ballen over de krans
Plak rond de grote ballen de kleinere ballen en andere versiering
Vul de krans zoveel mogelijk op zodat de krans niet meer te zien is
Voila!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten